Politica de Confidentialitate&nbsp

Aceste informatii au fost actualizate conform dispozitiilor din Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR) si au scopul de crestere a nivelului de protectie a datelor personale si de creare a unui climat de incredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date.

BANDAI NAMCO ENTERTAINMENT ROMANIA SRL („Compania”), detinatorul site-ului www.bandainamcoent.ro („Website-ul”) are obligația de a administra în conditii de siguranța si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care utilizatorii le pot furniza.

  1. Ce sunt datele personale?  

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/data-protection/data-protection-gdpr/index_en.htm#shortcut-2

  1. Ce este prelucrarea?

https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/reform/what-constitutes-data-processing_en

  1. Ce date personale colectam si pentru ce?

Website-ul colectează datele personale primite în mod direct de la dvs. ca urmare a completarii formularelor de pe website sau date tehnice colectate automat cum ar fi adresa IP, identificatori ai dispozitivului de pe care este accesat.

Pot fi colectate unele sau mai multe tipuri de date, dupa caz, din urmatoarele:

  • Date de identificare și contact
    • Nume și prenume – pentru comunicarea intre noi, pentru procesul aferent recrutarii viitorilor angajati ori pentru incheierea unui contract de munca sau comercial. process of recruiting future employees or for concluding an employment or commercial contract.
    • Adresa de email – pentru comunicare electronică, pentru transmiterea și primirea de documente necesare desfășurării colaborării.
    • Număr de telefon – pentru comunicare flexibilă și rapida.
  • Date profesionale
    • Loc de muncă, poziție, vechime, experiența profesionala, studii (necesare doar în cazul participării la procesul de recrutare, adresate doar anumitor categorii de utilizatori și la care pot participa doar cei care îndeplinesc anumite criterii de specialitate).
  • Date angajare
    • Sunt date specifice, colectate numai în relație cu angajații sau colaboratorii noștri în scopul întocmirii și semnării contractului de muncă/colaborare și a prevederilor legale în domeniul muncii.
    • Datele (CV-uri, scrisori de intentie si altele asemenea) transmise prin intermediul Website-ului in vederea aplicarii la un posibil job sunt prelucrate in timpul etapelor de selectie, pentru examinarea candidatilor si negocierile prealabile incheierii unui contract de munca sau a unei colaborari. Aceste date sunt pastrate pe servere securizate amplasate in Uniunea Europeana si pot fi stocate timp de trei ani.
    • Compania poate folosi datele personale pe parcursul procesului de recrutare si a procesului de angajare pentru a verifica experientele anterioare in domeniul muncii.
  • Diverse
    • Mesaje/ Contact – Este un mod de comunicare prin care utilizatorii pot expune o problema sau pot solicita informatii (pe pagina de Contact) si poate fi completat de utilizator cu informatiile pe care le considera necesare, oferind astfel consimtamantul (acordul) pentru prelucrarea acestora de catre noi in scopul oferirii unui raspuns.

Datele pe care le trimiteți in urma folosirii opțiunilor de contactare sunt prelucrate în baza interesului nostru legitim de a răspunde solicitării dvs. și / sau de a păstra o evidență a mesajelor voastre, a solicitării de informatii și a altora similare. Aceste date sunt pastrate pe servere securizate in Uniunea Europeana si pot fi stocate timp de trei ani.

  • Date tehnice online
    • Website-ul colecteaza automat o serie de informații precum adresa IP a dispozitivului folosit pentru accesare, locatia generala in momentul accesarii Website-ului, tipul de browser folosit, istoricul paginilor accesate, sistemul de operare sau tipul dispozitivului folosit pentru accesare. Colectarea acestor date este justificata de asemenea de interesul nostru legitim in a facilita accesul la continutul Website-ului pe toate tipurile de dispozitive, pentru a observa si corecta eventualele probleme tehnice pe care le pot avea serverele noaste când livrează conținut către anumite tipuri de dispozitive pentru a oferi o experiență cât mai facilă de interacțiune.
    • Website-ul, ca și alte website-uri, înregistrează automat aceste informații ca parte a rutinelor sale de software, pentru rațiuni de securitate (protecție la atacuri software).
    • Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal si nu identifică personal utilizatorii de internet. Cookie-urile care vizează performanța website-ului in sine nu solicita informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Dupa dorinta dvs. se pot ajusta setările de confidențialitate din browser pentru a bloca toate cookie-urile; cu toate acestea, acest lucru ar putea afecta grav experiența de navigare, deoarece Website-ul ar putea să nu funcționeze corect. Mai multe informatii despre politica de utilizare cookies pe Website gasiti aici.
  1. Sunt transferate datele?
    • Pentru desfasurarea activitatii, Compania, ca operator în înțelesul GDPR si ca administrator al Website-ului, va încheia contracte scrise cu obligații de confidențialitate cu terții furnizorii de produse și servicii, care au statut de împuterniciți conform GDPR, de ex. firma de găzduire a Website-ului, furnizorii sistemelor de tehnologie și securitate a informației, companiile ce asigura funcționalitatea Website-ului și către alte parți, cum ar fi autoritățile si instituțiile publice, contabilii, auditorii, avocații si alti consultanți externi, a căror activitate presupune necesitatea cunoașterii acestor date și/sau acolo unde legea ne obliga sa facem aceasta dezvăluire sau dacă este în interesul legitim al Companiei pentru dezvoltarea afacerii.
    • Accesul la informațiile personale este limitat la acei angajați care trebuie să cunoască informațiile personale, persoane care au obligatii de confidentialitate fata de Companie.
    • Vom verifica întotdeauna ca orice terțe părți către care dezvăluim informațiile personale sunt supuse obligațiilor de confidențialitate și de securitate în conformitate cu contractele semnate cu acestia și cu legile aplicabile.
  1. Ce drepturi ai ca utilizator al Website-ului?

Pe langa drepturile existente, de la data aplicarii GDPR, beneficiati de drepturi aditionale pe care le puteti gasi: aici - https://www.dataprotection.ro/servlet/ViewDocument?id=1298.

Datele de contact pentru Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pot fi gasite aici: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro.

Puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, prin simpla transmitere a unei solicitări in scris la sediul nostru din București (detaliile de contact pot fi gasite la aceasta adresa: Contact), sau prin e-mail la adresa: dp@bandainamcoent.ro. Am numit o persoana responsabila cu protecția datelor cu caracter personal in cadrul companiei noastre care poate fi contactata daca exista nelămuriri cu privire la orice aspect ce tine de protectia datelor personale, prin transmiterea unei cereri la datele de contact anterior mentionate.

  1. Ce masuri luam pentru asigurarea securitatii datelor?

Website-ul a luat toate masurile necesare si rezonabile, din punct de vedere tehnic si administrativ, ca sa protejeze datele personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, divulgării, modificării, indisponibilității, accesului neautorizat și distrugerii, precum: controlul accesului fizic la sediul nostru, pregătirea personalului și blocarea fișierelor fizice în dulapurile de depozitare si arhivare, utilizarea de metode criptare, anonimizare, utilizarea unui sistem de parole pentru accesul la sistemele noastre, utilizarea certificatelor de securitate de tip SSL pentru criptarea datelor in tranzit, etc.

Website-ul a luat masurile rezonabile de precautie pentru protejarea confidentialitatii datelor furnizate pe Internet si supravegheaza in mod continuu aceste procese, insa cu toate eforturile depuse este cunoscut faptul ca acesta metoda de comunicare nu este complet sigura, astfel ca nu putem raspunde pentru acest mod de a ne transmite datele personale, insa odata ce le primim folosim procedurile interne stricte privind securitatea datelor.

In masura in care vor interveni si alte dispoziții legale sau masuri necesare tehnice sau organizatorice necesare scopului de mai sus, ne rezervam dreptul sa modificam politica si practicile noastre de confidențialitate astfel ca va rugam sa revedeți periodic aceasta informare.

  1. Cum tratam aplicatiile online?
    • Compania promovează și garantează egalitatea în drepturi astfel că sunt căutați cei mai buni parteneri indiferent de de rasă, origine etnică, sex, religie sau credință, handicap, vârstă sau orientare sexuală. Nu prelucrăm informații sensibile, cum ar fi credințele politice sau religioase, rasa și cazierul judiciar, cu excepția cazurilor în care acest lucru este absolut necesar și obligatoriu din punct de vedere legal. Vă rugăm să nu ne trimiteți informații sensibile, confidențiale sau secrete de afaceri ale angajatorilor dvs. actuali sau anteriori.
    • Compania nu are dreptul de a pasatra datele dumneavoastra cu caracter personal decat pe durata necesara indeplinirii scopului in care au fost cerute, sau daca ne-a fost data explicit permisiunea de a le pastra (de exemplu pentru posturi vacante pe viitor).

Trimițând candidatura, confirmați că ați citit și acceptat informațiile privind politica de confidențialitate cu privire la procesarea și utilizarea datelor dvs. personale de către Companie.